The week-end!

Hej hopp, veckan har vart fullspäckad! Alice åkte hem i fredas, tidigare än planerat.
På kvällen blev det grogg,kubb och grillning med Amanda och Massi. Senare på kvällen kom Marit förbi en sväng och hälsade efter jobbet. Hon skjutsa oss till stadsparken så vi fick leka av oss lite, hehe. 
Anders och Creek kom förbi en sväng också, blev lite tjöt och sen drog jag hemåt.

På lördagen var jag barnvakt åt lilla fia, vi åkte ut till fagersanna till min pappa, vi gick ner till stranden och bada och hade oss. va riktigt kul. Sen när vi kom hem var jag helt slut, men det hindra mig inte från att dra till massi igen och börja dricka.;P
Amanda kom lite senare på kvällen, vi tjötade om lite allt möjligt och tände en liten brasa i grillen, så där satt vi och myste lite :) När klockan närmade sig 1-2 så drog jag hemåt och nana, va riktigt trött så jag somnade med en gång till Takida- The dread på repeat!

http://www.youtube.com/watch?v=YCcho7oJmkw

På söndagen tog jag med fia ut till fagersanna igen, sprang runt i vattenspridaren och lekte lite! hehe. Man kan faktist bli barn på nyttt när man är 19 år! ;O hehe. Senare på kvällen spelade jag, Stefan, Massi och Tommy minigolf. Tommy vann som vanligt, HAHA.


Sen på kvällen kolla jag och Crippa på film hos Andersson, blev den här .
va faktist rätt bra men självklart så somnade jag när det var 20 min kvar på
filmen, kan det bli mer irriterande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback