Shit happens!

Mycket har hänt och jag har varit dålig på att upptadera, internet har ballat ur för mig flera ggr.  Har vart vansinning.
så nu sitter jag hos min mamma och lånar datorn så jag kan skriva lite.

I torsdags kom Alice till mig. vi låg bara hemma och götta oss med godis framför tv:n.  Innan vi skulle lägga oss, vilket blev rätt sent, typ 03.00.. så va vi riktigt övertrötta och vi drog massa skämt för varandra. Det är sjukt hur man skrattar när man är övertrött. trodde jag skulle börja gråta flera ggr. men till slut somnade vi efter mycket prat om allt och ingenting!
Riktigt rolig sida för mycket skratt : www.dinmamma.se

I fredags så var jag, Alice, Crippa, Stefan och Andersson inne på bilprovningen i skövde och skulle besiktiga fenan. Han fick 8 tvåor! HAHA, Stefan var så säker på att han inte skulle få mer än 5 tvåor så vi slog vad om att om han fick mer än 5 tvåor så ska vi åka till Ullared nästa lön! Jihaaa, säger jag bara, Ullared here we come! hehe. Jag hade rätt!
på kvällen skjutsa jag och Alice in Samia till skövde och hälsade på Zenobia på hennes nya jobb :)

I lördags så hade jag, alice, marit och amanda lite tjejkväll, va riktigt kul.Började hemma hos marit sen vidare till johan martinsson, hjo, häggetorp och sen klockan 4 vare dags att dra hem, haha det var väldigt roligt! och föller blev jag också! haha

Söndagen ägnades åt att vara bakfull, jag vaknade jätte tidigt och fick liv i Alice efter ett tag. Åkte sedan och tvätta bilen och Drog iväg till Kristin och fick hur god mat som helst. min favorit! Friterad kyckling och potatis och tsatsiki, MUMMS!!
Sen stack vi hem och kolla på tv!

Igår var vi på sjukhuset hela morgonen, vilken jobbig väntetid det ska va jämt då! men allt gick bra!

Idag har jag tvättat hela dagen, jag är trötter som fan, kollar på filmen på 3an just nu, verkar vara helt okej. Snart blire sängen för jag är helt slut, börjar få ont i ryggen som feeen!

Ha de finfint!

´Allt kan förändras på en sekund´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback