Back on track!

Nu har jag äntligen kommit hem från Jönköping. Kände att jag behövde komma iväg lite. Så jag tog bilen till jönköping där min kompis Alice bor, eller ja, rättare sagt hennes mamma bor. Har haft riktigt kul. Har aldrig kört själv så himla långt, och det är en bra bit, hennes mamma bor i Öxnehaga, vilket är i huskvarna och jag har aldrig varit där förut. Körde inte fel en enda gång, riktigt stolt, följde bara skyltarna, ringde till Alice när jag va där och det visa sig att jag hade parkerat 200 meter ifrån där hennes mamma bor. Riktigt STOLT kan jag säga! Helgen bestod av att handla massa skit på Ikea, kolla utsikten, krogen, slinga håret och träffa Ewan m.fl. Kommer verkligen åka dit snart igen, hade så himla trevligt! 



Utsikten över hela jönköping!



<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback