Då tar vi helg!

nu har jag jobbat färdigt för i veckan, så nu tar jag helg!
Går på på måndag igen och jobbar till onsdag!
härligt jobb man har :)

Sitter barnvakt åt twinsen, kristin kommer la hem vid 8 skulle jag tro :)
Hoppas att min älskling kommer och håller mig sällskap när han slutar :)
saknar han varje morgon när han åker till jobbet :(
fick mycket städat igår och tvättat, kännner mig riktigt duktig :)

Imorn ska jag på ljusparty med Maria hos stefans syster klockan sex, ska köpa massa ljus så man har :) Luktar ju så jäva gött, tänder alltid ljus varje kväll, finns inget mysigare nu när vintern smyger sig på <3


Skulle aldrig klara mig utan dig <3 Stefan Andersson! <3

Kommentarer
Postat av: derias

oh, va svårt det blev:( kan inte bestämma mig faktiskt

2009-11-18 @ 18:34:24 / URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback