Tooorsdaaa´

Då vad de redan torsdag, gud va veckorna går fort! Helt sjukt!
Idag har jag mest tagit de lugnt, stefan var snäll o stängde dörren till sovrummet när han åkte imorse så jag slapp få  ljus rätt i ögonen :p sov faktist till halv tio :p hehe
Har precis vart på ljusparty hos Stefans syster med Maria, blev inga ljus denna gången utan de blev det här :)

Body Escentials Body Lotion

Din kropp förtjänar att må riktigt bra och dofta himmelskt. Använd varje dag så känns

din hud alltid mjuk och len. Berikad med antioxidanten E-vitamin.

 

 

 

Unwind spray för sängkläder

Finns det något härligare än att krypa ner bland rena lakan? Ja, när lakanen har blivit sprayade med
Unwind spray för sängkläder! En härlig doft för filtar, kuddar, täcken och sänglinne.

 

 

 

Har aldrig testat de förut men det ska bli intressant o se :p Bodylotionet lukta riktigt gött så det tror jag att jag blir nöjd med men sprayen vet jag inte, det ska tydligen göra att man slappnar av lättare och sover skönare ;P
Ska nog ha ett eget ljusparty i januari, så då blire fler grejjer :P Nu ska jag göra en macka, snart kommer crippa och stefan och ska kolla på film, blir nog att jag hänkar på :D
Vill du ha ett ljusparty? Eller vill du börja jobba hos Partylite?  
Gå in på www.partylite.se och läs mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ljusparty är fan askul =) pappas fru är alltid på sånt köper massa grejer till mig =)

2009-11-19 @ 20:56:12 / URL: http://saandramartinsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback