Välkommen till världen Lexie Mercedes Zenobia Andersson!


Äntligen har Lexie tittat ut efter 9 månader i magen :)
Jag var med under hela processen på förlossningen,
och rädd var jag inte! det var en upplevelse jag aldrig kommer
glömma! Vi kom till sjukhuset kl 06.00 på söndag morron, söndag kväll kl. 18.37
kom miraklet till världen! Zenobia har verkligen gjort ett bra jobb för
ungen är hur söt som helst! det går inte beskriva med ord!
Ungen kommer bli lika snygg som mor sin! :D

Lexie Mercedes Zenobia Andersson vägde 3740 g och var 52 cm lång :)


Inte ens 1 timme gammal :)


Sover så gott :)






jag myser =)


Fredrik myser =)



Då har ni fått se lite bilder på Lexie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback