Dag 10! Tro det eller ej.

Fattar inte själv att jag har klarat 10 hela dagar utan cola, kakor, godis, maaat m.m.
Gud va pengar en har sparat dom här 10 dagarna, helt otroligt,
Till lunch idag ska jag äta kokt broccoli, en tomat och frukt! mm mums..
men som sagt, det är bara 3 dagar kvar, och jag hoppas att jag når mitt mål..
om inte annat så tänker jag träna bort det sista för nu är det "fel fett" som försvinner..
Hepp, om man kanske ska gå upp och göra i ordning sig lite.
I eftermiddag ska jag hämta lillasyster på dagis och busa med henne resten av kvällen :D


Och Jukke kommer i helgen igen :) Loligt när han kommer och hälsar på lite oftare! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för diet du går på?

2010-02-17 @ 11:57:28 / URL: http://www.eddiesmamma08.blogspot.com
Postat av: Marika Eriksson

Det är en diet som ändrar ämnesomsättningen i kroppen, som gör att magsäcken blir mindre och du går ner i vikt. väldigt hård diet så det gäller att ha tålamod :) jag kunde inte kommentera på din blogg, vet ej varför så jag skriver här :)

2010-02-17 @ 12:04:37 / URL: http://cosedellavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback