Dag 6,Bra eller dåligt?

Hallå gott folk!
Nu var det några dagar sen jag bloggade, har haft lite annat att göra så jag har inte riktigt hunnit med det.
Jag har alltid gått och grunnat på om jag ska försöka gå ner i vikt, och verkligen gå in för det, och jag har försökt många ggr och jag har inte klarat det. Vilket gjorde att jag gav upp. Men sen så läste jag på en kompis facebook att hon gick på en diet som gjorde att man gick ner 7-20 kg på 13 dagar, då frågade jag lite smått va det var för någon diet. Då skickade hon matschemat till mig, och jag tänkte, jag gör ett försök nu ska jag fan klara det!
Jag började i måndags, så jag är alltså på dag 6 idag, och har gjort precis som det står. På 2 dagar gick jag ner 2,4 kg! Helt otroligt! Ska väga mig imorn igen när det har gått en vecka så får vi se hur mycket mer jag har gått ner. Går inte på den här dieten bara för att gå ner i vikt utan även för att kolla om den funkar! En kul grej liksom, Och det har jag konstaterat att  det gör den! Min magsäck har blivit så liten att jag blir mätt på att bara dricka en flaska vatten i stort sett, lite läskigt för en som inte är van vid att dricka minst 2 liter vatten om dagen! Har slutat HELT med colan, taack och lov! Är inte ens sugen på cola längre! Vilket gift!! Är ute och går nästan 2 timmar varje dag, så i år är det första året som jag har hållt mina nyårslöften!

  • Slutat röka
  • gå ner i vikt
  • börja motionera
Efter dieten är slut så ska jag börja träna lite smått, det är bara de som fattas :)
För er som också vill testa den här dieten så säg gärna till så mejlar jag den. Det skadar inte att testa!
Jag lovar att missnöjd blir du inte!

Idag Ska jag åka till karlsborg och kolla på Line när hon ska spela handbollsmatch! Ikväll är det årsfest på motorgårn i karlsborg, då ska vi dit! Och jag ska va nykter för man får inte dricka alkohol på den här dieten :o
Hoppas på en trevlig kväll, ska ta på mig hela garderoben för fy f*n va kallt det var igårkväll!!
Ha de så bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback