Resultatet!

Då var ämnesosättningsdieten över. Den har varit ganska hård, och jag kan säga att vatten är ingen hit hos mig just nu. Skulle lätt kunna göra den igen nu när jag vet hur det är.
Nu till de som både jag och ni andra har väntat på:

Jag gick ner 8,3 kg
Midjan 7,5 cm
Bröstkorgen 8 cm
och "höfterna" 5 cm

Jag ska gå ner mer men det fixar jag själv, nu är jag så pass motiverad så ;D
I helgen har Alice varit här, tycker det är jätte kul när hon kommer och hälsar på.

Helgen har annars varit lugn, har inte orkat så mycket, är ju så fruktansvärt mycket snö och kallt som faeen. Men igår så drog vi ut och ´killarna´ åkte traktordäck efter bil, va himla kul o se! Anderssons hår frös till is, så kallt var det bannimej.

Jag och Alice var ute o gick en sväng förut, var och hälsade på min farmor lite grann sen gick vi o tog en pizza, jösses vad mätt en blev! Och ja må säga att pinky´s kebabpizzor är fan inte äckliga alltså! Där lär jag köpa fler ggr! Testa själva! Alice åkte hem precis och här sitter jag.. ska nog lägga mig te sängs tidigt idag. Typ nu. Känns som att jag behöver det. blääää..

Hepp, nu ska jag inte sitta här o vara deppig, slänger på en film och sen äre natten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, den är riktigt fin :) ska hämta den i morgon eftermiddag. Jaa det tycker jag att vi skall göra. Vi får bestäma någon dag snart. Ha det så bra! Så får vi höras snart igen. Puss&kram!

2010-03-04 @ 19:09:15 / URL: http://aekander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback