Solen kika fram!



Jag trodde aldrig att jag skulle få se solen solen igen, hade nästan glömt av hur den såg ut :p
Den lös in rätt in i köksfönstret och det var så jag kände värmen, nu längtar jag till sommarn!

Idag har jag varit duktig och gått till Arbetsförmedlingen, har skrivit in mig och fått lite papper, helt sjuka regler dom har fått sedan jag var där sist, gäller ju att göra rätt för sig nu om man ska få ersättning. #@"&(%¤#!"#

Har städat, tvättat, dammsugat och skurat, nu ska jag sätta igång med maten, idag blir det bacon i ostsås med spegetti, så himla gott! Hoppas även på att få min nya hatthylla uppskruvad idag :D


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe tack :P



Ja, det var jag som var med i mixmegapol hahaha :D

2010-02-04 @ 16:41:31 / URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback