För det är jag värd!


Nu har jag jobbat 4 dagar i rad och knappt varit hemma! Har ätit min favorit på bar&grill; kebabrulle med ost i! Fy fasiken va gött det är. Nu är jag så mätt så jag spricker snart! Har tvättat en maskin, dammsugit och plockat iordning! Tänkte jag skulle bjuda hem pappa m. familj nu någon dag i veckan, dom har nämligen inte varit här än :p Aj då! Har tänt ljus och gjort de mysigt i hela lägenheten så älsk blir glad när han kommer hem, han är nämligen i grums och kollar på en cheva. får se om det blir något köp. Hoppas även på att det blir Ikea imorn, har försökt övertala min ´chef´ att vi ska åka, och jag är ledig! Så vi får se imorron! Ska köpa nya handtag till köksluckorna så de fräschas upp lite :) Ett köksbord ska även införskaffas för nu har det gått för lång tid utan! Men det bloggar ja mer om imorn isf! Nu ska jag krypa ner under täcket och bara vänta på han <3 Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback