Nyår -09


Älskling i sin nya skjorta han fick av mig! :)
Fy fan va snygge han va i den!! :D

Börja dricka hos oss :)

Crippa :)

Andeeschoon!

Creek :)

Spela ölspelet!

Sen kom chauffören som va pontus!

oo hans käring Annika :)

Gosigos haha

hihi

Den poffa !

Det här "goa" fick iaf pontus dricka, HA HA

Suuuup

Påväg till Marit och Daniel i Tidan

Havisstförståru!

Min älskling <3

Det här kortet får avsluta kvällen, vi drog vidare till en fest i ulvåker, och
12-slaget firades i linus 740 påväg dit! Var inte den bästa nyår, hade riktigt kul innan och
var med personerna som jag bryr mig om mest och de är det som räknas!

Dagen efter mådde man som man förtjänade! Fiifaaaan.. ;)
Hoppas ni alla andra hade en bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback