23 september!

Jösses vad tiden går fort! redan 23 september! Bara 3 månader kvar till julafton! Helt sjukt. vad de inte nyårsafton nyss? Vart tar åren vägen?

Idag har jag hållt svärmor sällskap i skövde när hon skulle göra lite ärenden, vilket är lika roligt som vanligt :D
Vi får alltid för oss en massa saker och någon av oss klantar tet rejält ibland haha..

Idag ska jag göra spagetti och köttfärsås, feffan kommer hem runt sex :)
Ska gå ut och gå ikväll och funderar på att dra med feffan haha..
lite motion har ingen dött av, än... ;)

Och imorrn så åker mitt låånga hår av! har klipptid 11.15!
kommer gråta blod!!
Tur att jag kan trösta mig med att det är löning hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback