Åska... de gillar vi inte..


Jag är livrädd för åska, är helst inte själv när de åskar ute!
Det är en grej som jag va med om när jag var liten.. efter de så springer jag
in i sovrummet och gömmer mig hehe. stefan tycker jag e barnslig :p
tur att man är trygg med honom :D när han inte är rädd!

Iallafall så slog blixten ner i vårat hyreshus några minuter efter jag hade åkt ifrån lägeheten, som tur var hade Creek också åkt hemifrån, för det var 2 m över hans lägenhet som blixten slog ner. Puh!
Tur att det inte började brinna alltså! de kunde gått riktigt illa! läskigt sånt där alltså!
Låg tegelstenar och tegelpannor runt hela huset, tänk om det hade träffat någon i huvet????
fan tegelstenarna satt 10 cm ner i backen.. brandbilarna kom, de fick stänga av huvudströmmen.
Nu har vi inte haft varken telefon, internet eller kanaler sen i onsdags, alltså 5 dar. har fortfarande inte fått tv-kanalerna! man blir så irriterad!! hur många avsnitt av våraq bästa år har inte jag missat nu pga de? JÄVLA ÅSKA! hehe



en redi smäll!

Tegelstenar överallt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback