Björn Rosenströn- Olstorp!

Självklart blev de olstorp när björn rosenström skulle spela! men som vanligt så missa man honom!
Nedrans pannkaka!! Åkte dit med hellen och maria, hade verkligen skitkul! En riktigt bra och händelserik kväll, som varken ledde till bråk eller otrevligheter! och sånt gillar jag! Men runda om fötter blev vi allt, lite fööör mycket kanske haha :)

Fiiina hellen <3

Hellen <3

EGOO

mina hjärtan <3

EGOOO

Carros pojkvän Ola ;)

Jag och Carro :)

<3

hahaha

MINA brudar det!!!!

RÄÄÄVA BABY RÄÄÄÄVAAAA!!!!

Så jääävla bra kväll!!!!! Ska göras om nästa helg! MOHAHAHAAHAA mina bästebruds!!

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa :)

Taaaack ! Men va faan, de växer ju ut igen ;) OM man skulle ångra sej.. hehee.

2010-09-17 @ 17:26:05 / URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback