Hej regniga Sverige!

Har vi inte fått nog av regn den här sommaren? ne jusste, de ska regna hela höösten också!!!
Trött en blir på´t! Men de hindra inte mig och Zenobia te att gå ut och gå!
På med massa kläder sen gick vi bara ditåt vi kände för, härligt vill jag lova!
1½ timma senare är jag hemma igen, torr , har tänt ljus och krypit ner i soffan under en filt med en kopp kaffe och ska kika på 2½ män som börjar nu :) Samtidigt höra regnet utanför :) De e höst de hmm...

Mötet på AF va ju himla roligt menar ja! Kommer dit, är helt själv.. sitter där i en timma och försöker se koncentrerad ut, det var väldigt svårt vill jag lova. Dom skulle ju ha ögonkontakt med mig hele tin hehe .. suck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback