Home Sweet Home.

Äntligen börjar förkylningen ge sig och för första ggn på många dagar har jag börjat känna smaker, men bara några få sekunder, som försvinner, men visst är det ett gott tecken på förbättring? Det tycker jag iallafall ;)

Kl. e nu 21,00 och jag har jobbat sen 6.00 imorse, börjar bli rätt sleten, vill bara dra täcket över höövet och sooovaa! Jobbar bara detta passet i Brevik idag och sen är jag ledig härifrån resten av veckan så det blir massa jobb på snickarn istället, ännu bättre, lön på fredag! Mer än välkommet!

Klickade även hem en tystgående dammsugare från electrolux på www.netonet.se´s hemsida!
Det är på tiden att det köpa en riktig dammsugare istället för "vi köper den sålänge, den kostar bara 300".
Oså gör man de några ggr, värt!

Fettisdagen idag, jag bara ÄLSKAR semlor! med varm mjölk, mhmmmmm..
Men får avstå ett tag till!
Känner ju varken smak eller lukt! Typiskt! Bäste semledagen...

Nu ska jag kika vidare på en av de roligaste filmer jag sett, Accepted.
Sen hoppas jag på läggdags! Säger upp mig för idag..

Ta hand om er <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback