Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

Vilket oväder vi har! Vintern kommer lite föör sent i år, inte en snöflinga på julafton, då det ska vara snö. utan nu när våren ska vara påväg? vi hade ju goda tecken för någon månad sen men skenet bedrar ;)

Direkt när ja sluta på snickarn åkte ja vidare till brevik för o jobba, och ja tror att det va de värsta väglag jag någonsin kört i, såg knappt 10 m framför bilen. jag släppte blicken i 1 sek och nästa sekund stod de två rådjur framför mig, va nära att klippa båda två men som tur va så sprang de åt varsitt håll precis när jag kom åkandes, jag tänkte, det här är det sista som får hända, jag har inte tid med dethär! blää.
Snöflingorna bara rasar ner och jag undrar då hur mycket snö det kommer va imorron bitti 05.30 när ja ska iväg till hotellet igen. Jag hoppas innerligt att de har hunnit ploga!

Tisdag har äntligen passerat förbi och imorrn är det onsdag! En till dag närmare helg! Awesome!
Inte  för att jag är ledig men det är förbannat gött med helg ändå :)

14/2-2012, alla hjärtans dag.
Allltid vart min favoritdag, jag älskar högtider. MEN.. inte längre..
Av någon konstig anledning känns alla hjärtans dag som en helt vanlig dag.
Men jag hoppas att alla ni där ute har haft en underbar dag med era kära :)

Nu ärre läggdags! Men först lite tv-tittande med smarrig marabou-choklad!
Yummiiiii!

G´night sweethearts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback