Varje sekund du ältar det förflutna, är en sekund du stjäl från din framtid.

Inte ett dugg piggare idag, knaprat alvedon, halstabletter och nässprayen Används flitigt!

Nästa vecka blirdet äntligen lite ordning på mina arbetstider! Går liksom inte jobba dygnet runt, de suger musten ur mig! Funkar inte!
Ska bli skönt att sova i sin egen säng i nästan en hel vecka och dessutom det bästa av allt! Jag är ledig hela helgen, hur underbart är inte det!? Det var inte igår precis!
Det är välbehövligt för att kunna orka med allt annat! Nu ska jag fortsätta kika på whitney houstons begravning som sänder live på sjuan, rest in peace Whitney! Du hade en fantastiskt röst!
Många minnen man har till dina låtar.
oförglömliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback