This is how we do it ;)

Söndag och jag känner mig på topp! Snart är jobbhelgen över och dä ä för underbart!
Man är aldrig pigg på att jobba helg! 
Tiden går fort! redan 14 oktober och jag håller tummarna att vi får huset i veckan, åtminstone så vi får börja grejja! Varit inne i skövde idag och köpt allt som behövs för att måla all panel i huset, hujedamig!
Vi har även kikat på golv i vardagsrummet och där verkar vi vara överens :) 
Imorron ska jag te colorrama och lägga undan tapeterna som ska sättas upp i hallen, är lite skeptisk men jag tror det blir skit snyggt! Hemma har vi knappt packat nånting, skulle köpa flyttlådor på biltema, tills vi insåg att lådorna inte gick in i bilen, pust! Ja det är bara att åka in med partnern så lådorna får plats!
 
Nu ska jag fortsätta jobba, katching!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback