30 grader i solen

Hur underbart är inte det? Vilka vårkänslor jag börjar få!
Tvätten har vi börjat hänga ute, gräset tittar fram mer och mer, hundarna ligger som fastklistrade på grusgången och njuter av solen, likaså jag!
Har vart ute och tagit ett morronströg med nya fyrhjulingen.. hur skönt som helst!
3:e fyrhjulingen på 6 månader, hoppas att min hane kan ha kvar den här åtminstone! :)
 
Igår kom jag hem från jobbet ve halv fyra, fick sluta tidigare, härligt!
Jag och stefan åkte iväg på fyrhjulingen och kika runt i skogarna, mysigt, hitta en grillplats och små vägar in i skogen som  man kan gå i sommar :) Väl hemma så kom Johanna hit, vi satt o drack kaffe, tjöta skit och spela kort hele kvällen! :))
Så roligt när vänner kommer på besök :)
 
Nu är det dags för mig att förbereda maten för min älskling, är inte hemma när han kommer hem ifrån jobbet ;)
Ska ner till Maria och köra henne till frissan, sen köpa färg och färga håret på henniiii :)
Good byeeee
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback