Dagen till ända!

imorse när jag vakna hade jag inte så höga förhoppningar om vad dagen hade att erbjuda.
magsjuka går på jobbet och jag är totalt livrädd att bli smittad! Har känt att jag har haft ont i magen och mått illa, men säkert bara inbillning! Eller det får vi verkligen hoppas! Sprita, sprita, sprita!! Gör inget annat!
Har varit trött och seg, morgonrocken åkte inte av förrän klockan va halv ett. Verka som att jag inte var den enda, hundarna har legat och sovit i stort sett hela dagen, inte lätt o få liv i dom!
kelly är värst utav dom..
när Stefan slutade vid fem åkte vi till ica maxi i Skövde och storhandlade, så himla skönt att kunna gå och handla i lugn och ro och ingen kö till kassan! Guld värt!
och donken levererade som alltid! ;)
 
har varit på jakt ett bra tag nu efter ett par fräna vita träskor som jag velat ha sååå längeee, och jag har hittat dom!!
men priset är inte okej!! Vem ger 800 spänn för ett par träskor?? jooo jaaa kanske ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker de är urgulliga! De står högt upp på min önskelista! :D
nu får dää bli natta för våran del, hoppas att det blir ett bättre väder imorron så jag kan plocka fram studsmattan! :D
 

Kommentarer
Postat av: sofie

vart hitta du dom ? as søta, jag har bara svarta :P

Svar: Här har du länken soof :)http://adelroth.shop.textalk.se/produkter/traskor/vita-traskor-pa-softbotten.html
Verkligen ursöta, men priset? :O
Marika Eriksson

2013-04-29 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback