Deklarerat och klart!

Äntligen har jag deklarerat, nästan sista minuten i år igen.. Men det är nu gjort :)
fick tillbaka på skatten i år också :) lysande!
 
kan ju inte bli annat än brrrraaa!
 
klockan är halv tio och jag har redan legat i min underbara säng i en halvtimma.. Så jävla trött när klockan bara är åtta att jag får tvinga ögerra att hålla sig öppna innan de går helt i körs! 
Sen är det så ljust ute nu att man inte kan söva förää, gaaaah..
imorron breddar jag min kunskap i limousine-körningen.. Den ska ut i byn!
svänga vid refuger, rondeller (dessa små vi har i Tibro :o) det ska nog gå fint, lite nervös är man allt ;) vem skulle inte vara det??
 
nä nu ger ja upp för idag och taggar jobb imorron! Valborgsmässoafton o allt! 
Gonattens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback