APPLE FAMILY 2013

Tänk vad ett år går snabbt, snart är 2013 slut och man börjar tänka tillbaka på vad som har hänt under året.. Tänk vad åren går fort egentligen.. Jag och Stefan går nu in på vårat nionde år tillsammans och jag ångrar inte en sekund med denna underbara man! Han gör mig så glad och allt vi har gått igenom tillsammans, 2014 kommer bli ett år jag ser så fruktansvärt fram emot:) 
dessutom har vi nu bott i huset i lite över ett år och vi båda trivs som fisken i vattnet, helt sjukt härligt och bo mitt ute i skogen där ingen ser eller hör... Inga grannar som klagar och inte heller massa snorungar som gapar på lekplatsen bredvid, fantastiskt!
 
Häromdagen var vi inne i Skövde och köpte en iPad till mig som jag länge kikat på.. Datan som jag brukar ha med mig till jobbet har kukat ur totalt och jag ska vara glad om jag hinner föra över alla bilder jag har på den innan den kraschar helt. ipaden va 100 gånger smidigare och ha med sig i min "lilla" väska till jobbet.. Varför har jag inte köpt en tidigare ?? Ja det kan man fråga sig..
Dagen efter ringde pappa när jag va i Skövde och berättade för mig att han köpt appletv, och det roligaste av allt var att dagarna innan satt han o sa vilken skit dä va när jag sa att ja ville ha en sån och sen går han o köper en sån själv och då skulle jag självklart ha en sån jag också, så jag kilade bort till Elgiganten och fick mig en sån jävel jag mä, om jag är nöjd! 
Vilken grej! va ju självklart tvungen och visa svärföräldrarna och de köpte en di mä! Hihi
 
Jag tror att jag ger upp för idag, har mycket att ta itu med imorgon och hela dagen så bäst att jag kryper till sängs med mina små lurviga som redan ligger där och snarkar.. Bortskämda små rackare, men det får man va:)
 
GOTT NYTT ÅR:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback