Glasklart tips till er som hatar att putsa fönster!

 
 
 
 
 
I julklapp fick jag en fönstertvätt från kärcher av min älskling då jag har velat ha en så länge! Så jädra smidig apparat så det liknar inget, helt otroligt hur roligt det kan vara och putsa fönster ;) och snabbt går det också! 
Hela huset är putsat invändigt och utvändigt, gör inget att det regnar för jag gör gärna om det i vår!
Du sprayar på fönsterglaset, tvätta rent fönstret med mikrofoberduken som sitter på flaskan och sen tar du skrapan som är som en lättare handdammsugare, istället för att dra ned vattnet i nederkant som du gör med en vanlig skrapa så "suger" denna fönstertvätt upp vattnet som finns på rutan, inga ränder och rent blir det! Visst att du får torka litegrann där du inte riktigt kommer åt men det är ytterst lite :P jag är helt såld! 
 
KÄRCHER WV 50 PLUS 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback