TACOTÅRTA!

Bara för att kebabtårtan var himla god så var ja tvungen att testa tacotårta!
Precis samma innehåll bara att jag bytte ut chipsdipen till tacodip istället för ranchdipen, tacokryddad blandfärs istället för kebab naturligtvis, sen bestämmer du själv va du vill ha i :) jag hade det ja brukar ha i mitt tacobröd, gurka, majs, ost, crème fraîche, nachochips, ja blanda hur du vill:) men ja måste säga att kebabtårtan va klart godare men tacotårtan mycket "matigare", den lär göras igen :)
Receptet på kebabtårtan hittar du under länken KEBABTÅRTA DELUXE..

Men glöm för bövelen inte lillesjö's taco och kebabsås, för det gjorde jag!!

Hoppas det smakar! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback