Härliga Torsdag!

Imorrn är det löning och helg! Suverän kombination tycker jag :)
Älskling är ledig imorron så vi ska åka in o kolla på lite olika klinkers till pannrummet, vi kör nog på svart golv, snyggast!
Idag har jag inte mycket ork i kroppen, känner mig helt mörbultad, vill bara sova hela tiden. fantastiskt!
Försöker hålla humöret uppe, att gå på diet samtidigt som man slutar röka, dä ä fan inge bra :p
Är ju så sockersugen så jag dör snart... ja det blir nog bra till slut, inget gnäll nu!
 
Soppan var heller ingen hit.. fifan och jag som hatar grönsaker.. yucke!
kom på en jävligt smart grej faktist! Jag testa och mixtra soppan i en vanlig mixer, naturligtvis inte allt på en gång..
Och det gjorde en himla skillnad, jag vet inte om det har någon betydelse för soppans verkan men det tror jag inte, nu går det skitbra och "dricka" soppan istället för trycka i sig dessa lökbitar, selleri, kål m.m. usch! ;)
   
Ja så löste jag mitt grönsaksproblem hehe ;)
Idag ska jag även äta bananer och dricka lättmjölk, mumma :)
 
Har varit ute i trädgården idag och busat med hundarna och fotat lite, himla fint ute när det är så kallt..
 







 

Dags för mig att ta tag i tvätten, disken och dammsuga/skura här hemma.
Ha en fortsatt bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback