Klick klick ")

Har äntligen fått hem mina produkter från fujifilm som jag beställde förra veckan! Lite förstoringar så jag kan börja på min fotovägg :)
sen fick husse en ny kaffemugg.. 
Hittade inte mina högupplösta bilder på Elvis så får ta nya!
så jag klickade hem en ny camera idag, en Canon, en mindre modell som går plats i "lilla väskan".. Så klumpigt att behöva ta med systämkameran så fort man vill ta bra bilder, kameran på iphonen suger ju pung!!
Så nu väntar jag med spänning! :D
 
 
 
Den 10 februari fyller min lillasyster 6 år, och jag har tryckt upp ett pussel på min lillasyster och Elvis som liten av ett kort jag tog i somras, riktigt häftigt! Jag kan inte fatta vart tiden tar vägen, min lillebror är 15 år, 15 år... man får ju lite panik,  min lillasyster känns fortfarande som 2-3 år.. Verkligheten tar ikapp, jag hänger inte mä!
 
 
 
nä nu säger jag gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback