Lovely sunday!

Veckorna går ruskigt fort! De bara springer iväg! Tur är väll det för jag vill ha sommar nu! 
Tycker det har vart alldelles för mycket snö det sista, gör inget annat än skottar här hemma, lite annorlunda när man bor i hus, har ingen "hyrevärd" som gör det åt en :p
hundarna älskar snön och de kan vara ute i timmar, dom bara vägrar att gå in.. :)
nä nu får snön försvinna, vill ha värme och semester så man kan påbörja allt vi ska göra med huset :) 
 
såg reklam om denna  väl omtalade pormaskdödsren "acne killer"..
chansade och såg alla positiva kommentarer och beställde den.. 
Blev faktist inte impad av första användningen, mer än att ja fick fräsch hud, len som en babyrumpa! ;)
men nu efter ha använt den 4-5 ggr så är jag övertygad! Jag använder masken 2 ggr i veckan som är rekommenderat och jag är nöjd! 
kommer definitivt beställa fler masker! :)
varje beställning innehåller 5 masker och ge inte upp efter första ggn, självklart är det olika för varje hudtyp! Men satan i gatan va ont den gör och dra av ;) men värtet!
 
nu ska jag spendera min söndagskväll med film och mys med mina älskade hundar!
kössss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback