03-03-13

 
 
vaknade imorse och gjorde frukost till mig och älskling I tv-rummet ( ja kan inte slita mig från min soffa! Haha) barnprogram ä bäste skiten ;)
på med klär och in till Skövde och köpa tapäter, imorron blir hallen så gott som klar.. Men är väldigt skeptisk till vårat tapetval men det brukar oftast bli superbra bara de kommer upp på väggen :) 
vi gick in på biltema för att kolla bromsrör och då fick ja syn på grillkol!
tanken slog direkt! Idag ska vi grilla! Sagt och gjort, åkte till Ica och köpte kött och gjorde grillspett, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd mums!! Bjöd även hit Andersson på mat :) trevligt med lite kvalitétstid med sina vänner :)
efter maten gick grabbarna ut för att fixa med partnern, och jag satte igång o måla.
hundarna har fått sig ett bad och jag har tagit hand om disk o allt va de heter ;)
dags att krypa till kojs för imorron ska en upp tidigt och sen vidare för jobb.. På tisdag tar ja helg!! Jihaaa
 
blogginläggen kan bli lite röriga men det är för att jag bloggar från mobilen och de vill inte riktigt som ja vill, ni får ha överséende med detta ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback