Söndag i all sin glans!

Ännu en jobbhelg har passerat, en helg te sen är ja ledig :)
I fredas va det Farmenfinal, trodde jag skulle bita av nagelbanden, såå pännande!!
Erik tog hem hela skiten och ja som höll tummarna på Janikke! Hon är den som förtjänade pengarna och har mest nytta av dom! 500 000 tusen spänn!
Vad ska ja se fram emot och titta på kvällarna nu då? Börjar inte Big Brother snart? haha ;)
 
Tallink Silja Line reklamen ekar i mitt huvud 24/7, kan ja inte tröttna på låten snaaart???
http://www.youtube.com/watch?v=y3xGzSAePYE
 
Till kvällsmat blir det varma mackor och varm oboy, känner att förkylningen smyger sig sakta på!
Hoppas att min jacka trillar ner i brevlådan imorrn så som ja väntat! 
Nu säger ja upp mig för idag! gonatt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback