En dröm som gått i uppfyllelse!

Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är som har flyttat till hus, vilken frihet! 
Kan göra precis vad vi vill, ingen som ser eller hör något. Det är så j*vla skönt! 
Kommer aldrig mer flytta till lägenhet, det är en sak som är säker. 
Jag har precis allt jag någonsin drömt om. en fantastisk fästman, 2 underbara hundar, ett hus, körkort, bil och framförallt ett jobb jag stormtrivs på, jag kan verkligen inte klaga!
Jag är så lycklig och det ska gudarna veta! Njuter till fullo.. :)
Igår när jag vaknade så tog jag på mig morgonrocken och gick ut och satte mig med en kopp kaffe i de nya utemöblerna, DEJA VUU! Det här har jag en gång drömt! Jag och hundarna satt i närmare 1 1/2 timma och bara njöt . Om vädret tillåter så kommer det bli så imorgon också, frukost ute <3
Idag var jag på leksaksaffären och köpte en liten pool till Elvis och Kelly, precis som jag gjorde förra året, blev en större denna ggn för den andra va slut. I kartongen fick man även med en badboll och en ring som jag blåste upp och den bet dom sönder mä en gång, ibland blir en trötter på dom ;)
Elvis försökte även att dra poolen med allt vatten i så den översta delen gick hål, smart där.. ja jag säger då det!
Har haft lite funderingar och kanske köpa en sån där stor pool och sätta upp här, skulle ju vara perfekt!
Studsmatta, badminton, fyrhjulingar, pool.. ja det är rena lekstugan här snart ;)
 
Nu när vi har utemöblerna klara på båda altanerna så är det dags att plantera lite blommor (ja jag vet, jag har inte gjort det än).. Ser så tråkigt ut annars.. får åka in till skövde och se hur utbudet ser ut, ä lite kräsen med sånt där :P
 
Hade premiär av den nya grillen idag också, blev hamburgare, så gott!
Nu börjar Chicago Fire, bäste serien!
 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback