Premiär :)

Nu är det första maj, om en månad är det 1 juni, och då är det sommar!!!
Som jag har längtat, det är nu det roliga börjar med att bo i hus! 
Visst är det roligt på vintern också ;) men det innebär nästan bara skottning oså ärre kallt :P
Väl hemma efter jobbet satte jag igång och sparka boll med Elvis, efter nån timma gick jag in och gjorde mat, det blev köttfärsgratäng idag, himla gott!
Tog fram kubben ja köpte förra året, gick inte så bra och spela med hundarna med, elvis sprang och tog pinnarna hela tiden, så de fick gå in en stund tills vi spelat klart, givetvis vann jag ;)
När jag ligger i sängen och grejjar med datorn kommer stefan inspringande och säger nu ska vi åka te jönköping, klä på dig så åker vi! shieet, va liksom precis påväg och lägga mig :P
Sagt och gjort satte oss i bilen till jönköping, det är ju så himla fint på kvällen om man åker till utsiktsplatsen, ser hela jönköping, så det blev ett litet äventyr bara jag och han, mysigt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback